expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 27 januari 2013

Dagens bild "Vägskäl"

DAGENS BILD
"Vägskäl"

Idag vill jag bara påminna oss alla om 
några kloka ord jag läste skrivna på en griffeltavla 
på en utställning.
 
Jag tog en bild av dem då 
jag tyckte dem var värda att lägga på minnet. 
Men jag vill dock tillägga att ibland 
kan det vara lika klokt och värt 
att gå på en stig som redan finns. 
Det kan bespara en både tid och problem. 
 
Det beror på helt enkelt. 
Livet är fullt av paradoxer och en får ni här. 
 
Text på bilden: "Gå inte dit stigen leder. 
Gå istället din egen stig och lämna spår efter dig".
 

Ha en riktigt fin vecka nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html