expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 11 januari 2013

Dagens Bild "Det mossiga livet"


DAGENS BILD
"Det mossiga livet"

Är idag inte bara en bild utan fyra bilder. 
Det är några av mina första bilder
jag tog med mitt makroobjektiv.

Jag tog den rakt ner
 i en speciell sorts mossa.
Den såg lite röd-grön ut,
och när jag dök ner med makrot
så var det som att få titta in i
en helt annan värld.

En liten makrovärld av aktivitet,
liv och rörelse. 

Låt oss utforska olika världar
genom att ge oss tid att titta närmare på saker. 
Livet blir så otroligt mycket rikare
och mer fascinerande.







Ha en riktigt fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html