expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 23 januari 2013

Pastellfärgad vinterpromenad vid havet

Pastellfärgad vinterpromenad vid havet

Igår var en vacker vinterdag! 
Solen sken, och det var kallt och krispigt ute.
Jag och min man och vår colliehund var nere vid havet
och promenerade, strax före solnedgången.
 På den lilla stunden övergick himlen 
från isblå till rosa och vidare till gul och orange.
En fantastisk färgpalett i sina kombinationer.

Bilderna är komprimerade och är därför
lite suddiga ibland.
Hoppas ni har överseende med detta! :-)

Alla bilderna är tagna på Vikingstrand, Helsingborg.
Håll till godo!

Lite ljus från Helsingör skymtar i solnedgången.

Ha det så gott
och njut av de fina vinterdagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html