expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 4 januari 2013

Startar upp DAGENS BILD fr.o.m idag 4/1 2013


Startar upp DAGENS BILD


För att få igång min nya blogg lite mer,
så har jag bestämt mig för att
lägga upp en bild om dagen,
och skriva några korta rader runt denna bild
eller en reflektion
som kan symboliseras med en viss bild.
Ibland kan det också bli mer än en bild jag visar
men på samma tema.

Alla bilderna jag lägger upp är mina egna,
och det kan vara både nytagna kort
 såvälsom äldre bilder.

Jag hoppas att ni ska tycka om det ni ser
och vilja fortsätta följa DAGENS BILD.

Har ni frågor om bilderna
eller reflektionerna/tankarna runt bilderna,
så går det jättebra att maila mig.

Mailadress: livsluft@hotmail.se
 Inga frågor är för dumma eller för små,
så fråga på :-)
  

Välkommen att följa DAGENS BILD!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html