expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 12 februari 2013

Dagens Bild "Doft av vår"

DAGENS BILD
" Doft av vår"

Eftersom snön hänger i och det bara kommer mer, 
så tycker jag det är dags att påminna oss alla 
om att andra tider trots allt är på väg. 
Vi är många som längtar efter vår, 
 värme och blommor.

Detta fotot tog jag förra våren 
på promenadstigen
 som jag och Kajsa går ibland. 
Det är en HÄGG.
 
Doften är speciell och känns på långt avstånd. 
En frisk ljuvlig vårdoft! 
Att vara fågel och sitta och kvittra i en Hägg
 måste vara den bästa platsen att vara på 
vid den tiden! 
 
Ni får njuta av denna bilden 
och påminna er om att våren kommer 
även om den är dryg att vänta på! 
 
 Ha en riktigt fin dag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html