expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 16 februari 2013

Dagens Bild "Nu vill jag ha vår!"

DAGENS BILD 
"Nu vill jag ha vår!"

Känner mig lite gnällig idag. 
Jag längtar varje dag nu efter våren. 
Jag är rejält trött nu på all snö, kyla 
och att aldrig känna mig varm. 
Det är så kallt i vår lägenhet, bara 18 grader. 

Jag tänder ljus, vrider på ugnen 
och virar in mig i filtar men likväl fryser jag. 
Så ja, nu vill jag ha vår!!
 Jag vet att jag måste vänta lite till men jag drömmer. 
Drömmer mycket för att stå ut. 

Detta är en fantastisk bild på ett lärkträd,
därför att den verkligen påminner mig om våren. 
En blå himmel och nya ljusgröna barr. 
Fräscha ljusa färger som hör våren till
och som får fortsätta att påminna mig om detta.
Snälla vår...dröj inte för länge bara...!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html