expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 13 april 2013

Dagens Foto "Äntligen"

DAGENS FOTO
"Äntligen" 
*
Nu verkar det som att våren är på väg, äntligen!
Till och med när de sa på nyheterna ikväll
att det skulle bli regnväder 
så tyckte jag det var positivt. 
Yippie, nu kan äntligen mina blomsterlökar
få välbehövligt vatten istället för frost
för att kika fram. Förhoppningsvis! 
Och imorgon skall jag iväg och köpa penseer! 
Jag har aldrig planterat dem så sent som i år, 
men nu kommer jag verkligen att 
njuta utav dem desto mer!

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag blev också glad över regnet, nu hjälper det till att luckra upp snön som vi har massor av fortfarande...
    Ha en fin söndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html