expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 8 april 2013

Dagens Foto "Rösta på mina rosenbilder"

DAGENS FOTO
 
Jag är med i en fototävling där jag tävlar med vackraste rosbilden. 
Arrangörerna är en renommerad Handelsträdgård i Helsingborg;
Flora Linnea
 som har ett jätteurval av rosor dem säljer 
och har fantastiska trädgårdar 
där man kan gå och titta på deras rosenplanteringar.

Det hade varit jätteroligt om du vill vara med och 
rösta på mina rosenbilder,
om du tycker om dem vill säga ;-).
 Jag visar dem separat här 
och lägger en länk här också till sidan där du går in och röstar. 

Så här röstar du: 

Leta upp mina bilder, dvs Karin Wennerhults foton och
 1. KRYSSA I den lilla RUTAN till höger om bilden UPPTILL.
2."GILLA"  gärna Flora Linneas sida, (dit du kommer in direkt via länken här) 
så får jag ytterligare EN röst för varje "Gillare".

Du får rösta på så många bilder du vill men endast en röst/bild.
Här är länken du går in via:https://www.facebook.com/FloraLinneaAB/app_504860436231093?ref=ts

Här är mina tävlingsbidrag!
Titta efter dessa bilderna
*
Det kommer bli fler allt eftersom...
Det finns ingen gräns för hur många bilder man får tävla med,
dock är det bra att få så höga poäng som möjligt!
 
Vet ej namnet på denna ros tyvärr.
*
Honungsros
TACK SÅ JÄTTEMYCKET för din hjälp! 
Jag uppskattar det så mycket! ♥
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html